Rólunk

Projektgazdák:

  • Szarkáné Gáspár Andrea
  • Meggyes Zsuzsanna

Projektmenedzser:

  • Szalóki Viktor

Projekt adminisztrátor:

  • Tamás Ákos

A csoport résztvevői:

  • 10.A: Dukai Ábel, Tamás Ákos, Nagy Konrád, Offenbecker Hanna
  • 10.B: Molnár Dániel, Décsi Zoltán, Krebsz Zoárd
  • 10.D: Szalóki Viktor, Harsányi Réka, Deutsch Judit, Király Laura, Németh Bettina, Horváth Marcell, Kőhegyi Mátyás, Mihályi Nándor, Pekli Ábel, Pintér Gergő
  • 12.D: Gyurkó Alexandra

 

A csapat valamennyi tagja részese a Facebookos csoportunknak, melybe "kívülállók" felvétele engedély nélkül nem megengedett.

Bemutatkozások

Szalóki Viktor: Diákönkormányzati vezetőként számos tapasztalatom van a konfliktuskezelések terén. Bízom benne, hogy mint projektmenedzser, segíteni tudom a csoportot egy eredményes munka elkészítésében!

Deutsch Judit: Deutsch Judit vagyok 16 éves. A tesztek szerint én a konfliktusokban inkább versengő vagyok, de szerintem ez változó.

Király Laura: Király Laura vagyok. 17 éves. Versenyszerűen táncolok. A konfliktuskezelés szempontjából én "játékmackó" vagyok. Jobban szeretem a békés megoldásokat és az elkerülést választani. Többször előfordul hogy meghunyászkodom.

Pintér Gergő: Pintér Gergő 10.D osztályos tanuló vagyok. A projektet akkor tekinteném sikeresnek, ha elkészülne a célként kitűzött lista tanárok és diákok között. Úgy vélem, hogy az iskolai konfliktusok elkerülhetetlenek, és adott esetben hasznunkra válhatnak.

Pekli Ábel Noel: A 10.D osztály tanulója vagyok ahol igen sok konfliktus van. A konfliktus nem feltétlenül rossz, sok helyzetben szükséges és elkerülhetetlen, az viszont nem mindegy, hogy oldjuk meg. Ha elveszted az uralmat a konfliktus közben, kellemetlenné válhat az amúgy nem feltétlenül kellemetlen konfliktus.

Németh Bettina: A 10.D osztály tanulója vagyok. Szerintem a konfliktus az életünk velejárója. A tesztek szerint versengő típus vagyok. Véleményem szerint az iskolai konfliktusok elkerülhetetlenek. Szerintem nem a konfliktust kell megelőzni, hanem tudni kell megtalálni mindkét fél számára a megfelelő megoldást.

Krebsz Zoárd: Úgy vélem minden ember máshogy kezeli a konfliktushelyzeteket. Adott helyzeteket mind tanár, mind diákok is máshogy kezelnek. Iskolánkban a többi tanintézményhez képest a konfliktusok száma elég csekély és komolyságuk se egetverően nagy és számottevő. Mindig találunk megoldást diák diák és diák tanár diák konfliktusokra is egyaránt.


Harsányi Réka: Harsányi Réka vagyok a 10. D-ből. Úgy gondolom a konfliktusok természetes velejárói az iskolai életnek. Azért alakulnak ki, mert valakiknek ütköznek az érdekeik. Hiszen ha mindig mindenki egyet értene, akkor sokszor nem jönnénk rá arra, hogy máshogy is meg lehet oldani egy–egy problémát. Ezért a konfliktusok nem rossz dolgok, csak amolyan szükséges rosszak. Szerintem mindenkinek meg lehet mondani a gondolatainkat és/vagy érzéseinket, csak a megfelelő módot kell kiválasztanunk rá. J Az esetek többségében kompromisszumkereső vagyok, mert szerintem úgy igazságos a megoldás, ha mindketten nyerünk valamit, de ezzel együtt le is mondunk valamiről.

Molnár Dániel: Inkább kerülöm a konfliktusokat, próbálok mindenkivel jól kijönni. Ha nézeteltérésem adódik valakivel, akkor igyekszem megbeszélni,tisztázni azt.

Kőhegyi MátyásSzerintem a konfliktusok, akár iskolában, vagy bárhol máshol történnek, az, mindenképpen ellentétes erők ütközése. Legtöbbször a konfliktus szükséges a felek között, mert így sok esetben valami jobban működő helyzet jön létre. Sajnos az iskolákban a konfliktusokat sokszor rosszul kezeljük, és hatásos megoldások helyett, gyors egyszerű megoldásokat keresünk.

Horváth Marcell: Fontos számomra, hogy a konfliktusokat a lehető legjobb módszerekkel tudjuk megoldani.

Mihályi Nándor: Legtöbbször a konfliktus szükséges a felek között, mert így sok esetben valami jobban működő helyzet jön létre. Sajnos az iskolákban a konfliktusokat sokszor rosszul kezeljük, és hatásos megoldások helyett, gyors egyszerű megoldásokat keresünk.

Tamás Ákos: Véleményem szerint a konfliktus még nem okvetlenül egy negatív dolog, inkább az élet természetes része, melyet minden ember másként kezel a mentalitásától függően. Én személy szerint alkalmazkodó típus vagyok egy konfliktus során és arra törekszem, hogy az adott problémát könnyen és zökkenés mentesen simítsam el köztem és a "partnerem között".

Gyurkó Alexandra: 12.D osztályos tanuló vagyok. Véleméynem szerint a  konfliktus a mindennapi élet része. Szerencsére az iskolában nincs konfliktusom sem a diákokkal, sem a tanárokkal. Fontosnak tartom, hogy a konfliktusokat békésen rendezzük, ne agresszívan.

 

 

XXXXX